Rodzaje dostawy

Produkty zakupione w naszym sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GEIS oraz Paczkomatami InPost. 

Dostawa towarów ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

Zamawiane produkty w zależności od gabarytów pakowane są w opakowania zapewniające bezpieczny transport (koperty bąbelkowe dla małych elementów lub w przypadku większych gabarytowo w karton zafoliowany oraz oklejony taśmą zabezpieczającą)

Cennik przesyłki Paczkomaty - InPost



 

 

 

 Przy zakupie towarów o wartości od 499 zł brutto przesyłka paczkomatem - gratis

Cennik przesyłki kurierskiej

 

 Przy zakupie towarów o wartości od 499 zł brutto przesyłka kurierem - gratis.

Czas dostawy

Orientacyjny czas realizacji zamówienia (dostawa do klienta) uzależniony jest od dostępności towaru w naszym magazynie i wynosi:

Dostępne od ręki
Produkt znajduje się w naszym magazynie. Dostawa do Państwa nastąpi w ciągu 1-2 dni roboczych.

W przypadku wyboru formy płatności „przelew tradycyjny” termin dostawy liczony jest od daty zaksięgowania przelewu.

Zastrzegamy, iż podane terminy mają charakter orientacyjny i nie są bezwzględnie wiążące dla Sprzedawcy. Maksymalny termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30 dni od dnia zawarcia umowy.

Wysyłki realizowane są codziennie od poniedziałku do piątku. Kurier nie dostarcza paczek w weekendy i święta.
Wszyscy nasi klienci za pomocą wiadomości mailowych otrzymują numery listów przewozowych umożliwiające śledzenie paczki. Klient na bieżąco informowany jest także o statusie zamówienia. 

Odbiór osobisty

Realizowany jest w punkcie odbioru od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.30 oraz w soboty w godz. 8.00 - 15.30. Każdy klient otrzymuje wiadomość e-mail o możliwości odbioru towaru. Orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze.

W dniach od 2 do 4 listopada 2017 sklep stacjonarny będzie nieczynny z powodu inwentaryzacji, a odbiory osobiste będzie można dokonywać od poniedziałku 6 listopada 2017.

W punkcie odbioru można płacić gotówka lub kartą płatniczą.  W przypadku, gdy wybranym sposobem płatności jest przelew elektroniczny, odbiór towaru możliwy jest dopiero po zaksięgowaniu właściwej kwoty na rachunku bankowym sklepu.

Maksymalny termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30 dni od dnia zawarcia umowy.

Adres punktu odbioru: TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 39, 51-168 Wrocław, tel. 071 32 46 330, e-mail: sklep@toya24.pl

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel